Irodavezető és irodavezető-asszisztens pályázat 2020

Kategória: Személyzeti pályázat | Határidő: 2020-10-30 12:00:00
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Irodavezető és irodavezető-asszisztens munkakörre
 
 
Alulírott, Závodi Bence mint a Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat (a továbbiakban: PTE DOK) elnöke pályázatot írok ki irodavezetői és irodavezető-asszisztensi ügyvivő feladatkörök betöltésére.
 
A pályázat beadásának feltételei
 
Irodavezetőnek és irodavezető-asszisztensnek megbízható bármely, a Pécsi Tudományegyetem valamely intézményében aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatója, aki a jelentkezési határidőn belül érvényes pályázatot nyújt be.
 
Betölthető pozíciók megnevezése és száma:
 
a) irodavezető – 1 fő
b) irodavezető-asszisztens – 2 fő
 
Irodavezető
 
Megbízatás kezdete: 2020. november 11.
Próbaidő vége: 2020. december 11.
Megbízatás vége: 2021. november 10.
 
2 fő irodavezető-asszisztens
 
Megbízatás kezdete: 2020. november 11.
Próbaidő vége: 2020. december 11.
Megbízatás vége: 2021. november 10.
 
 
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, dokumentumok:
a) jelentkezési lap;
b) aktív hallgatói jogviszony-igazolás;
c) szakmai önéletrajz;
d) motivációs levél.
 
Amennyiben a pályázat nem tartalmazza a fentiekben meghatározott dokumentumokat, az a pályázat hiánypótlás nélküli elutasítását vonhatja maga után.

 
 
 
Az irodavezetői és irodavezető-asszisztensi munkakör betöltése
 
Az irodavezető munkakörébe tartozó feladatok:
a) a PTE DOK adminisztrációs feladatainak koordinálása (iktatás, jegyzőkönyvvezetés stb.),
b) a PTE DOK irodájának, ügyvitelének mindennapi vezetése,
c) a PTE DOK és annak testületei munkájának segítése,
d) a PTE DOK rendezvényei adminisztratív munkálatainak ellátása,
e) egyéb ad hoc asszisztensi feladatok ellátása,
f) beszámolási kötelezettség a PTE DOK elnöke felé,
g) a PTE DOK elektronikus felületeinek tartalmi kezelése, feltöltése,
h) minimum heti 30 órás rendelkezésre állás, egyéni időbeosztással.
 
Az irodavezető-asszisztensi munkakörbe tartozó feladatok:
a) a PTE DOK adminisztrációs feladatainak ellátása (iktatás, jegyzőkönyvvezetés és asszisztensi feladatok ellátása stb.),
b) a PTE DOK irodájának, ügyvitelének mindennapi vezetése,
c) a PTE DOK és annak testületei munkájának segítése,
d) a PTE DOK rendezvényei adminisztratív munkálatainak ellátása,
e) egyéb ad hoc asszisztensi feladatok ellátása,
f) beszámolási kötelezettség a PTE DOK elnöke felé,
g) a PTE DOK elektronikus felületeinek tartalmi kezelése, feltöltése,
h) minimum heti 30 órás rendelkezésre állás, egyéni időbeosztással.
 
A pályázók személyével szemben támasztott alapvető elvárások:
a) megbízhatóság, precizitás;
b) kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség;
c) terhelhetőség;
d) önállóság, felelősségtudat;
e) magabiztos számítástechnikai ismeretek (excel, ppt, word, access);
f) középfokú angol nyelvtudás.
 
Előnyt jelent:
a) irodai gyakorlat;
b) német felsőfokú idegennyelv ismeret
c) jogi/igazgatási/közgazdasági előképzettség vagy tapasztalat.
 
 
Juttatás
 
A Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat Gazdálkodási és Juttatási Szabályzatának megfelelő havi közéleti ösztöndíj.

 
 
 
A pályázatok elbírálása
 
A beérkező pályázatok alapján személyes meghallgatásra kerül sor, amelyet követően a PTE DOK Alapszabálya 20. § (1) bekezdésének g) pontja értelmében a PTE DOK irodavezetőjét és asszisztenseit a szervezet elnöke bízza meg.
 
A pályázatról
 
A pályázatok személyes benyújtásának határideje: 2020. október 30. (péntek), 12:00.
 
Postára adási határidő: 2020. október 28. (szerda)
 
A személyes leadás helyszíne:
 
 
Pécsi Tudományegyetem Doktorandusz Önkormányzat
Pécsi Tudományegyetem Rektori Hivatal
(7622 Pécs, Vasvári Pál u. 4.)
218-as Iroda
 
A borítékon szerepelnie kell a „PTE DOK irodavezetői” vagy „PTE DOK irodavezető-asszisztensi pályázat” megnevezésnek.
 
Pályázatot kizárólag papír alapon lehet benyújtani!
 
 
 
Kelt Pécsett, 2020. október 15.
 
 
 
 
Závodi Bence s.k.
elnök
Pécsi Tudományegyetem
Doktorandusz Önkormányzat